Tuesday, June 28, 2016

"BETAPA aku tak BERGUNA"

amazing, flower, and animation image
 
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani
Dengan helaan nafas yang panjang dari dalam benak qalbiku
Ya Allah,
Lemahnya aku rasa diri ini
Seluruh tubuh badanku lesu
Aku seolah tidak berdaya lagi untuk bergerak
Ya Allah,
Kenapa dengan diriku ini
Apakah aku sudah berputus asa
dengan rahmat dan kasih sayang Mu
Ya Allah,
Fikiran ku hilang
Hatiku resah mencari Mu dimana
meneliti setiap sudut dunia
"Dimana cintaku kepada Mu"
yang kulafazkan di awal waktu dahulu
Ya Allah,
Apakah aku telah hilang dari pandangan Mu
Apakah aku telah jauh dari Mu
Subhanallah..Subhanallah..Subhanallah
Aku rasa seperti jatuh terus ke lubang "Hitam"
tidak ada satupun ranting-ranting
atau pokok-pokok yang bisa aku gapai
untuk ku memanjat semula keatas
Rahmat Mu.
 
afraid, anime gif, and black-and-white image 
Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim
Sesungguhnya Engkau adalah tuhanku
Engkau adalah Penyelamatku dan Penolongku
Ya Allah
Selamatkanlah aku
Bantulah aku untuk aku mengapai semula cinta Mu
Mengemis sisa kasih sayang Mu yang masih ada untuk diriku
Jiwaku terus terseksa dengan perasaan ini
"Jangan Kau hilangkan rasa HAMBA dari diriku Ya Allah Ya Tuhanku"
#sentimentuntukhati
Noor Aishah
28/6/2016
10.59 a.m

1 comment:

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaAwfiyah. All Right Reserved To Me.