Tuesday, March 20, 2012

La Tahzan.. ooh Hati..

Ya Allah..
hati ini terasa sangat sakit..
hati ini tersa sangat pedih
hati ini terasa sangat kecewa


aku ingin menangis Ya Allah
rasa ini seakan menikam-nikam hatiku
rasa ini seakan menghiris-hiris hatiku


dengan siapa aku ingin berbicara
siapa yang ingin mendengar tangisanku Ya Allah
aku sendiri di sini...


sakit ini tidak ada satu orang pun tahu
sakit ini tidak satu orang pun dapat memahaminya
sakit ini tidak satu oran pun merasainya


Ya Allah...
aku salah..salah kepadaMU
aku tinggalkan ENGKAU jauh dariku
aku tidak pedulikanMU


TAPI.....


ENGKAU...tidak
ENGKAU ada tika aku sendiri
ENGKAU tahu apa yang aku rasai
ENGKAU tidak pernah jauh dariku
ENGKAU tahu betapa sakitnya hati ini


Malah...


ENGKAU berikan aku ketenangan disebalik kesedihan yang aku alami
walaupun aku telah banyak melanggar perintahMU


Ampunkan aku Ya Allah!
Maafkan aku!
apa yang harus aku katakan?
aku malu pada MU..
Aku tersangat malu dengan apa yang telah aku lakukan kepadaMU..


TAPI...


ENGKAU masih beri peluang kepada aku untuk pulang kepada MU
ENGKAU masih beri peluang kepada aku untuk mencintai MU


Sedangkan aku hanya Hamba yang hina dan sangat kerdil di hadapan MU..


Sesungguhnya ENGKAU Maha Penyayang
sesungguhnya ENGKAU Maha Pengasih
sesungguhnya ENGKAU Maha Mengetahui
sesungguhnya ENGKAU Maha Pengampun
Sesungguhnya dengan mengenali MU hatiku tenang


segala puji pujian hanya kepada MU..YA ALLAH


* ketahuilah tiada penawar yang paling mujarab diatas muka bumi ini untuk hatimu yang terluka..kecuali kembali kepada TUHANmu..sesungguhnya DIA Maha Mengetahui segala apa yang ada di hatimu wahai manusia..




by: Anna Ai Sya





No comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaAwfiyah. All Right Reserved To Me.