Thursday, January 14, 2016

Mungkin Aku PENAT

beutiful, anime, and naturaleza image
untuk kali ni mungkin bicara aku lain sikit, beralunkan nada yang penuh dengan persoalan dalam diri 

sendiri. Good news kita masih lagi menjadi diri kita, aku suka melihat orang lain. dengan melihat 

orang lain aku bersoal kepada diri aku sendiri sehingga persoalan tu aku penat untuk menjawabnya.

macam-macam soalan yang timbul sampai kadang-kadang aku marah dengan diri aku sendiri kenapa

 aku menyoal diri aku sendiri.

Ya..aku perlu menyoal diri aku..

mereka kata tak kisah kenapa nak fikir banyak..

tapi bagi aku di dalam kotak fikiran aku bermacam-macam soalan, apabila aku melihat aku pasti akan

 menyoal..apabila aku mendengar dan membaca fikiran aku seoalah-olah komputer yang menaip 

beribu perkataan.

Kekadang aku rasa penat dan lelah dengan diri aku sendiri

Tapi bila aku termenung sejenak aku gembira

Betapa indahnya aku dicipta dengan pelbagai sifat

Wahai Tuhan, apakah Engkau sedang mengajarkan aku sesuatu?

      Aisya Awfiyah
      1520 pm 
      14/1/16



No comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By AisyaAwfiyah. All Right Reserved To Me.